MAIN MENU
  • Rijtesten
  • Bedrijfswagens
  • Blog
  • Verzoeken
  • Citroën C1
    e-VTi 68 Airscape Feel Edition 
    Veel Citroëns worden te pas en te onpas als 'speels' of 'lekker eigenwijs' bestempeld. Deze noemer gaat op voor de klassieke of duurdere modellen, maar bij een Saxo of C1 moest je de markante merkeigenschappen met behulp van een vergrootglas zoeken.
    Lees verder →
  • Citroën C3
    1.2 PureTech Shine 
    Onderscheidend zijn; eens was dat een belangrijke missie bij Citroën. Neem modellen als de 2CV, DS, BX en de XM die stuk voor stuk op een aantrekkelijke manier variëteit in het straatbeeld aanbrachten en vooruit liepen op comfort.
    Lees verder →
  • Citroën C3 Aircross
    1.2 PureTech 110 Shine 
    Stilzitten is geen optie voor Citroën. De wereld verandert snel en als autofabrikant moet je de consumenten blijven verleiden met noviteiten. Laat juist dat verleiden maar aan Citroën over. Wie in de markt is voor speelse, excentriekere modellen kan zijn hart ophalen bij het Franse merk.
    Lees verder →
  • Citroën C3 Aircross
    Hybrid 136 ë-DCS6 Max 
    Citroën is vastberaden om het compacte SUV-segment op te schudden. De nieuwe C3 Aircross presenteert zich als hét alternatief en biedt een frisse, toegankelijke kijk op de cross-overmarkt. Comfort, ruimte - met de optie voor zeven zitplaatsen - en betaalbaarheid staan centraal.
    Lees verder →
  • Citroën C3 Aircross
    Puretech 110 EAT6 Shine 
    Citroën doet goede zaken met de nieuwe C3. Het ontwerp is stoer en origineel en de auto heeft kenmerken van een crossover. In het C-segment volgde de C4 Cactus al eerder dat recept en ook dat gaat zeker niet onverdienstelijk.
    Lees verder →
  • Citroën ë-C3
    44 kWh Max 
    Elektrisch niet meer alleen voor de elite. Dat is de -ietwat- stigmatiserende boodschap die Citroën ons in een ludieke video voorschotelt en die de missie van de gloednieuwe ë-C3 uit de doeken doet.
    Lees verder →
  • Citroën C4
    Hybrid 136 ë-DCS6 Max 
    De Citroën C4 is altijd een auto geweest die durfde op te vallen. Of het nu gaat om het gedurfde design of innovatieve features, de Fransen weten flair te geven aan hun middenklasser.
    Lees verder →
  • Citroën C4 Cactus
    PureTech 130 S&S Shine 
    De Citroën C4 Cactus: je houdt van hem, of je haat hem. Toch lijken veel mensen te neigen naar het 'houden van'. Het design maakte de tongen los en daarbij kon je hem naar hartelust personaliseren.
    Lees verder →
  • Citroën C5 Aircross
    Plug-in Hybrid ë-EAT8 Business Plus 
    De C-segment SUV, die krijgt het nog zwaar. Dat was in ieder geval de verwachting van velen, door de almaar strenger wordende uitstooteisen van Europa. Dat heeft immers een flink effect op de verkoopprijs en nog wel het meeste bij hoge SUV's met een grote motor.
    Lees verder →
  • Citroën ë-C4
    50 kWh 136 Shine 
    Citroën doet dingen altijd net even anders. De creaties van de Fransen staan bekend om hun eigenzinnige stijl en een weggedrag dat vooral op comfort geschoeid is. De ë-C4 voldoet in ieder geval aan het eerste criterium, maar weet ook de karakteristieke comfortabele snaar te raken.
    Lees verder →
  • Citroën C5 Aircross
    Puretech 180 S&S Shine 
    Alhoewel Citroën het vertrouwde ruimtelijke concept van de C4 Picasso (tegenwoordig Spacetourer) nog niet gelijk aan de wilgen hangt, is het wel de bedoeling van de nieuwe middenklasse C5 Aircross SUV die rol gaat overnemen.
    Lees verder →
  • Citroën C5 X
    Plug-In Hybrid 225 Business Plus 
    We schrijven het jaar 1955. Tijdens de autosalon van Parijs zijn alle ogen gericht op de spiksplinternieuwe Citroën DS. Veel comfort, de nieuwste innovaties en een modern uiterlijk. De DS wordt een succes, in de eerste week ontvangt Citroën ruim 80.000 orders voor de 'Snoek'.
    Lees verder →
  • Citroën Jumpy
    2.0 BlueHDi 150 S&S Club 
    Bedrijfswagens hebben een langere levenscyclus dan personenauto's. Voor de fabrikant is dat aan de ene kant voordelig, want het scheelt ontwikkelingskosten. Aan de andere kant moet je een bedrijfsauto introduceren waarmee je als producent vele jaren vooruit kunt.
    Lees verder →
    Oude testen
    Auto's die uit productie zijn
    Citroën C1 (tot 2014)
    Citroën C1 (tot 2008)
    Citroën C2 (tot 2008)
    Citroën C3 (tot 2009)
    Citroën C3 (tot 2016)
    Citroën C3 Picasso (tot 2013)
    Citroën C4 Cactus (tot 2018)
    Citroën DS3 (tot 2014)
    Citroën DS3 (tot 2016)
    Citroën DS3 Cabrio (tot 2015)
    Citroën DS3 Racing (tot 2014)
    Citroën Berlingo (tot 2015)
    Citroën C4 (tot 2015)
    Citroën C4 Aircross (tot 2015)
    Citroën C4 Berline (tot 2008)
    Citroën C4 Berline (tot 2010)
    Citroën DS4 (tot 2015)
    Citroën C-Crosser (tot 2012)
    Citroën C4 Picasso (tot 2018)
    Citroën C4 Picasso (tot 2010)
    Citroën C5 (tot 2010)
    Citroën C5 Tourer (tot 2017)
    Citroën C5 Tourer (tot 2010)
    Citroën DS5 (tot 2015)
    Citroën Grand C4 Picasso (tot 2013)
    Citroën Grand C4 Picasso (tot 2010)
    Citroën Grand C4 Picasso (tot 2018)
    Citroën C6 (tot 2009)
    Citroën C6 (tot 2009)
Consent wijzigen

Copyright © 2005 - 2025 Rijtesten.nl